a.readmore { /* CSS properties go here */ } a.readmore { /* CSS properties go here */ } script type='text/javascript'> var thumbnail_mode = "no-float" ; summary_noimg = 430; summary_img = 340; img_thumb_height = 100; img_thumb_width = 120;

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

Η γέφυρα του Υδατοφρακτη Γερμασόγειας

      

Ο σεισμός του καλοκαιριού του 1999 ήταν η αφορμή να μελετηθεί το πρόβλημα της επικινδυνότητας καθέτου βράχου  που βρισκόταν σε σημείο του δρόμου που οδηγεί στην Ακρούντα στο κοινό σύνορο του Δήμου Γερμασόγειας και της Κοινότητας της Ακρούντας . 


Τεχνική Επιτροπή  που μελέτησε το όλο θέμα εισηγήθηκε την λείψη  καποιων μέτρων ασφαλείας  και  περαιτέρο εισηγήθηκε στο Αρμόδιο Υπουργείου ότι η καλύτερη λύση ήταν να κατασκευαστεί γέφυρα πάνω από τμήμα του υδατοφράκτη για  να γίνει παράκαμψη του επικίνδυνου σημείου. Με την κατασκευή της το όφελος θα ήταν διπλό θα διευκολυνόταν και η οδική κυκλοφορία .    

 Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία και από απάντηση  που δόθηκε στον τότε Βουλευτή Άγη  Αγαπίου στις 17 Μαΐου του 2002 …………. ‘’ Η αρχική εκτίμηση της δαπάνης για την κατασκευή της γέφυρας ανερχόταν στο ποσό των £350.000. Το ποσό εγκρίθηκε με απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, με αρ. 50.848 και ημερομηνία 17 Δεκεμβρίου 1999 και αφορούσε την κατασκευή γέφυρας πλάτους δέκα μέτρων, χωρίς κατασκευή πεζοδρομίων. Κατά τη διάρκεια σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στο Τμήμα Δημοσίων Έργων στις 17 Ιουλίου 2002, στην παρουσία όλων των εμπλεκομένων φορέων, αποφασίστηκε όπως η γέφυρα κατασκευαστεί με πλάτος δωδεκάμισι μέτρων και με εκατέρωθεν πεζοδρόμια. Επίσης, αποφασίστηκε αλλαγή στις σεισμικές παραμέτρους που θα χρησιμοποιηθούν για τη μελέτη του πιο πάνω έργου με βάση τις πιο πάνω αλλαγές. Το κόστος για την κατασκευή της γέφυρας θα ανέλθει στο ποσό των £475.000.

Το Τμήμα Δημοσίων Έργων έχει αναλάβει να προχωρήσει στην ετοιμασία μελέτης για το πιο πάνω έργο και παράλληλα να ζητήσει και τις απόψεις της Υπηρεσίας Περιβάλλοντος. Η κατασκευή της γέφυρας θα γίνει με την επίβλεψη του Τμήματος Δημοσίων Έργων.’’

Τελικά του έργο άρχισε τον  Ιούλιο του 2006. Η τελική μορφή του έργου φαινεται στήν πιο κάτω σχετική ανακοίνωση :


Φωτογραφίες από την εκτέλεση του έργου 









 

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου